Svět Internetu je zdánlivě omezený prostor jen pro určité typy podnikání, například pro eshopy. Těm se tu skutečně daří, protože zájem mezi lidmi o nakupování online je značný, ovšem dobře prosperovat tu mohou i různé půjčovny. A i takové, které se pohybují více v hmatatelném terénu, než ve virtuálním kyberprostoru.
Půjčovny lodí a vodáckého vybavení
Pořídili jste špičkové vodácké vybavení a chcete lidem nabídnout služby na úrovni, možná že i lepší, než vaše konkurence, která je orientována příliš na komerci a tvrdé lokty napříč tímto byznysem? Máte možnost pronajímat polyetylenové lodě, pádla, vesty, přílby, lodní vaky či bandy, nafukovací rafty a třeba i stany, a k tomu přidružit nějaké doplňkové služby, jako např. doprovodný program prodeje výrobků zdravé výživy v oblasti trvanlivých potravin, které vodákům zlepší kondici i samotný pobyt?
Váš záměr byste mohli realizovat na nejfrekventovanějších či nejzajímavějších tocích v České republice, například na Lužnici, na Berounce, na Sázavě, na Otavě či na Ohři. Záměrně zde neuvádíme Vltavu, protože ta je příliš hustě půjčovnami obsazena, a je zde konkurence velmi silná. Prosperovat byste mohli právě jinde, zejména Lužnice, ta je vhodná i pro začátečníky a rodiny s dětmi, anebo Berounka, která je v úseku mezi Chrástem u Plzně a Zbečnem skutečně úchvatná.
Abyste mohli prosadit své zájmy a nabídnout lidem špičkové služby na úrovni, měli byste v první řadě dát o sobě nějak vědět. Můžete to udělat v okolí Berounky, např. v kempech, což je obvyklý postup, ale klientelu lze získat i jinak – online. Mnoho lidí vyhledává rekreační lokality a pobyty na Internetu, a tak stačí mít pěkně zpracované webové stránky a dobře ošetřené SEO pomocí optimalizátoru SEO, a zároveň podchycený SEO webdesign, aby to zájemce skutečně zaujalo, a aby vás také internetové vyhledávače umístily na přední pozice ve výsledcích hledání.